"If you should ever lose your heart, to that someone, you wanted all your life..."

Jag har som det sett ut varit lite borta de senaste dagarna.
Jag har faktiskt SOVIT!!
Japp, jag ljuger ej!
I måndags gick jag och la mig när jag kom hem, ca 1400.
I tisdags somnade jag vid fem, framför Harry Potter
(som för övrigt är min hjälte) och nej jag är
inte sjuk, bara, jag något annat.
Så det är typ de jag har gjort, sova sova sova!
Okej igår PLUGGADE jag faktiskt!
Men nu ska det bli ändring på det!!!!

I morgon åker kameran ned i min väska!
Jag hoppas att det blir varmt i morgon för så kommer jag ha
på mig något speciellt:D
Idag var det träning med sötisarna Roxy och trunken aka Fanny
eller som jag föredrar DANNY!
Träningen gick SUPER! Eller nja
kanske inte "super" men helt ok!

Nej nu blire fest här hemma, städning på G.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0