" She Got Bette Davis Eyes"

Hejsan Svejsan!

Sitter och pluggar lite på Spanska-provet
 jag har på onsdag!
Inget kul, men något som måste
göras!

Imorgon blir det träning för min del
det är ju snart sommar så det är
väldigt behövligt!!

Jag nämnde förut i min tidigare blogg,
att Leighton Meester (blair från Gossipgirl)
att hon var sångerska också.
Så ville bara påminna om att hon är ruggigt
bra!  Hennes debut album sägs släppas under 2009
och jag vet en som kommer att köpa denna till sin samling.




Nej nu ska ja släppa allt och kolla på van veteren!!!

sleep tight!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄLSKLING, JAG TRODDE ALDRIG ATT DU SKULLE FRÅGA! :D <3

2009-04-26 @ 22:12:02
URL: http://cheriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0