"I tomorrow never comes, will she know how much I love her..."

En fullspäckad dag har det varit idag!
Jag gick upp med tuppen klockan sex för att vara på gymmet 08.40.
Jo, det tar allt sin lilla tid!
Där spenderade jag min kommande timme tills det
var dags att åka till Huddinge.

När jag var klar i huddinge mötte jag CarroBarro
på medis och vi strosade omkring, och åkte till odenplan
sedan gamla stan och där satt vi och njöt av vår solen
vid stockholms kära vatten.
En riktigt myspys dag får jag lov att
säga!

Nu är jag iaf jättetrött även fast jag redan har
sovit en stund





Bilder från Carro


Nu ska jag sova men först måste jag säga
att dessa strumpisar vill jag ha!!!!!



/Lix

Kommentarer
Postat av: CK

<3

2009-04-06 @ 23:45:12
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0