Underbara födelsedagar!!

Tänka sig att jag har blivit ett år äldre nu, vilket
betyder att jag är ett år klokare och visare.

Jag har haft en underbar dag idag men även igår!
Igår var jag ute och åt med familjen på mammas sida.
supermysigt! Sen så fick ja ju min efterlängtade kamera!!
Superglad är jag här!!

Idag har det varit bäst. Jag fick en massa grattis från höger
och vänster. När jag hade ätit lunch med flickorna(jag fick bestämma vart)
och vi kommit till skolan började de sjunga
för mig och tog fram ett paket!
Lite knasig som jag är började jag få tårar i ögonen!
Vi gick ut i solen och så fick jag öppna.
I paketet låg en paljettväst som jag hade kollat på med Johanna
i en seconhand butik. Men när jag kom tillbaka så hade någon annan
köpt den. Trodde jag ja:P
Jag blev så glad att jag började gråta!!Jag som har
tjatat om den där västen så mycket!!
Jag blev så himla glaaaad!!







Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah vad kollar vi på på bilden längst ner? btw, den där kjolen är liite kort, va?



puss! <3

2009-04-15 @ 22:23:58
URL: http://cheriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0