"Watching you, watching me"

Hej små söta!
Träning i dag igen, men idag med Fannydanny.
Myspys!:)

Jag har också hunnit med en sväng till Farsta.
Visserligen skulle jag bara dit för ett mellanstopp på
väg hem. Men så blidde det inte!
Jag var där cirkus 2,5 h :O yeah I know!!

Med mig hem fick jag en supersöt, rosa bikini och en svart/vit randig tröja:)
Gick omkring för att kolla på födelsedagspresenter till mig själv
men jag hittade bara ett par skor.
Har verkligen stora problem med att hitta presenter.
Inte för att jag redan har allt utan att det bara är det.

Jag ska iaf få kameran *lycklig* :D

Snart kommer fannydanny och vi ska ha mys och i morrn bli det nog
Uppsala:)




Lookbook.nu

Kommentarer
Postat av: CK

FÖRSTA KILLEN JAG TROR JAG NYSS DOG!

2009-04-07 @ 21:58:46
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0