"You know that i can use somebody"

Hej alla små sötingar

Jag har haft en lugn men ack så bra helg.
I lördags var jag hos barro hela dagen.
Vi tittade på lamm, solade, åt mat (!) och sen så
RED JAG!!!
Det var jättemysigt, även fast jag är lite hästrädd.
Jag sa nästan ingenting under ridturen utan bara njöt.
Tänk att man kan gå igenom så mycket i huvudet
när man rider, och på ett väldigt bra sätt oxå!

Senare på kvällen gjorde jag inte alls mycket,
den innehöll tacos, godis, sex and the city och sen
somnade jag framför CSI i väntan på en film!

Men snart ska jag till Farsta med Tilda!
Det ser jag fram emot supermycket!





Nu ska jag fixa men och sen ska jag dra till Farsta!!:)

/Lixen

Kings of leon - Use somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0