"Visst känns det fint att va' vid liv en dag till, visst känns det fint nu..."

Nu är jag hemma i Sverige igen :)
Efter en välbehövd semester i Polen (?), ja det
var faktiskt mysigt, känner jag mig utvilad.
Vi bodde i Wladyslawowo, som typ är Polens riviera
och där har jag legat vid Poolen och bara softat. Det blev
inte så mycket shopping, men lite iaf, med tanke på att
Polacker inte direkt har den västerländska stilen som
vi i Svverige  har ;)


Jag och Syster på båten till Polen.














Lite pics från resan :)

Nu ska jag kolla på Ice Age med mamma, mormor och anna
här på landet. Kommer hem på lördag!!



Kommentarer
Postat av: CK

ååååh vad mysigt det ser ut!

2009-07-24 @ 18:00:36
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0