I return the favor

Vet ni vad? :D
Jag måår så underbart bra!
Jag kan nästan inte förstå det själv!!
Men det känns så bra, det känns verkligen som om
livet går min väg nu!
Vetni hur det känns?
DET KÄNNS SÅ UNDERBART!!!

I går hade jag middag.
Det var jättetrevligt, men jag är verkligen sämst på att laga
mat, haha fråga Danny;)
Först så plingade Lilla FannyDanny på, sen Rosanna.
Efter ett tag Cindy (aka fisken)
Och sist men inte minst Clauda och Tilda!

Vi åt och hade de trevligt:)
(jag är såå glad att vi är tillbaka igen)
Sen så drog vi vidare till vällingby tror jag:P Haha
Tilda du är såå bäst! Pupppppppy!!!
Självklart så fanns det en massa tvåor på festen,som jag
hoppas att ag inte gjorde bort mig för ;)

Natten slutade 4 hemma hos tilda med Cluuddis!!



Tack för en underbar kväll underbara vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv!!

det var jättemysigt hjärtat :D

<3<3

2009-05-24 @ 16:43:02
Postat av: matilda

PUPPY IS THA SHIET!

2009-05-25 @ 15:06:40
URL: http://tudd.blogg.se/
Postat av: Cindy Ahvander

Haha, jag hade glömt fiske! <3

2009-06-09 @ 22:24:38
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0