I used to live alone before I knew you

Jag var så glad hela morgonen för att jag skulle
ha mina nya fina skor på mig.
Men tror ni inte att när jag drar upp persiennerna så regnar det ute!!!
INTE FINT!!
Så det blev bara på med de
gula conversen och hopp ut i regnet.

Dagen idag har annars innehållit ett avbokat möte.
Jag som ville så mycket, men det ersattes av ett liknande möte.
Låter konstigt men this is so far iam willing to go.

Nu funderar, FUNDERAR, jag på att börja plugga.
Hrm kankse borde göra det. ELLER så kollar jag på
ett The hills avsnitt :D

Bjuder på lite bilder från förra onsdagen tror jag att det var:)






/Lixis


Kommentarer
Postat av: CK

akta paparazzin!

2009-05-04 @ 22:34:00
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0