Mr. Play It Safe was afraid to fly, He packed his suitcase and kissed his kids good-bye. He waited his whole damn life to take that flight And as the plane crashed down he thought 'Well isn't this nice... '

Hejsan hoppsan!
Idag var det konsert i skogås
centrum för min del och
fy vad kul det var!!!
Jag njööt av varje sekund och kommer
verkligen att sakna det!

Innan jag skulle gå upp och jag var så nervösast
såg jag två små tjejer  komma till mig!
TILDA OCH ANGELICA!
Fy vad glad jag blev, verkligen!!
Sen kom carro, pappa, mamma och anna oxå:)

När vi sjöng första låten, Ironic, sneglade jag lite till
mamma, brukar undvika detta.
Där stod hon mitt i centrum och storgrät, jag fick själv kämpa det
håraste jag kunde för att inte börja gråta själv.
När Tilda kramade min mamma fick jag nästan panik, jag
kunde ju verkligen inte gråta mitt i skogås centrum
när jag stod på scen, så jag kollade inte i den riktningen till
jag klarade av att inte börja gråta.

Sen när det var dags för mig att att byta plats med gitarristen
såg jag Rossi och Johanna också! Små söta tjejer det där!

Jag vill tacka er sötnosar för att ni kom, älskar det verkligen!!

TACK TACK TACK TACK TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0