VOGUE

Hej alla små!

Sitter i min sovtröja efter en lååång natts
sömn.
Somnade ju såklart framför TV så jag missade slutet av
Loser som jag såg på igår :\ Ajsing

Men i dag ska ska jag fika med pappas tjej och hennes dotter.
Myspys hoppas jag på att det blir. Sen så blir det myspys
med mina små underbara tjejer (Johan får vara medräknad bland tjejerna :) )
Och då blir det gitarr spel för hela slanten och mys men finfin utsikt.

Igår träffade jag min kära Faster och vi rände runt i stan. Eftersom
hon är lika dålig som jag på att hålla i pengarna så köpte vi varsina skor,
men FANNY jag lovar dom var jättebilliga! Så jag tror

inte att det räknas :D

Nej nu ska jag in i duschen och fixa mig:)
See ya later, aligater


Kommentarer
Postat av: fanny

haha, du är så söt! hur ser dem ut? :) haha jag är bara avundsjuk jue ;)

<3<3<3

2009-05-09 @ 13:32:01
URL: http://fannysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0